Warunki
uczestnictwa
Zgłoszenie
uczestnictwa
Informacje
o firmie
Ceny
skipassów
Forum Galeria Informacje
praktyczne
Kontakt
 
ZIMA 2017/2018
samolot

WŁOCHY- autokar

PIRENEJE - samolot
PIRENEJE-dojazd własny
autokar
 

 

 

 

 

Masz pytania ???
 Zadzwoń lub napisz...


tel (22) 828-09-25  (22) 827-73-43 (22) 828-09-13

info@espacetrans.pl




Wpisz e-mail jeżeli chcesz
otrzymywać informacje o
promocjach i nowych wyjazdach

 

(SEZON 2017/2018)

INFORMACJE PRAKTYCZNE:


POBYT W APARTAMENTACH:

Studio/Apartament/Domek górski "Chalet":

Apartamenty i studia. Nazwa ta obejmuje jednostki mieszkalne, najczęściej w wolno stojących budynkach apartamentowych, przeznaczonych w całości lub w części pod wynajem, nie powinny
być mylone z apartamentami hotelowymi. Poza częścią sypialną i/lub mieszkalną posiadają one do wyłącznego użytku zakwaterowanych tam Klientów wydzieloną część do przygotowywania posiłków, może być to niezależna kuchnia lub aneks kuchenny. W każdym przypadku w kuchni bądź aneksie znajdują się podstawowe naczynia do gotowania i serwowania posiłków, szklanki, sztućce, kuchenka elektryczna lub gazowa, lodówka, zmywarka. W zależności od standardu apartamentu wyposażenie kuchni może być także bogatsze i zawierać inne przybory, urządzenia i naczynia. Wszystkie opłaty płacone przez Klientów bezpośrednio na miejscu są regulowane w dniu zakwaterowania, kaucja zwrotna jest zwracana w dniu wykwaterowania, po sprawdzeniu apartamentu przez obsługę. Sprzątanie aneksu kuchennego, niezależnie od wykupionej opcji sprzątania końcowego, leży w gestii Klientów. Podczas pobytu utrzymanie czystości w apartamencie należy do Klientów; obsługa sprząta apartamenty pomiędzy kolejnymi turnusami. O ile nie określono inaczej w ofercie, środki czystości i higieny – we własnym zakresie; pościel i ręczniki znajdują się w apartamentach lub jest możliwość wypożyczenia ich na miejscu za dodatkową opłatą.

Cena za apartament obejmuje 7 noclegów i zawiera:

korzystanie z apartamentu, wody, gazu, prądu (wszystkie aneksy kuchenne są standardowo wyposażone w urządzenia elektryczne (kuchenka, lodówka, kuchnia mikrofalowa lub opiekacz, sztućce i naczynia), korzystanie z zaplecza o ile rezydencja takie posiada tj: przechowalni nart, basenu, sali bilardowej, sauny, siłowni, sali recepcyjnej. Wszystkie opisy apartamentów mają charakter informacyjny. Faktyczny układ apartamentów może się nieznacznie różnić od układu wynikającego z opisu.

Ceny w apartamentach nie zawierają:

opłaty klimatycznej (każda stacja / rezydencja ma swój taryfikator), ręczników i bielizny pościelowej (o ile nie zaznaczono inaczej), korzystania z telewizji (za dodatkową opłatą), kaucji zwrotnej za apartament (każdy obiekt ma swój indywidualny taryfikator), końcowego sprzątania (we Francji istnieje możliwość posprzątania we własnym zakresie), miejsca parkingowego dla samochodów, autokarów (chyba że zaznaczono inaczej), środków czystości (o ile nie zaznaczono inaczej).

Wszystkie apartamenty oddawane są do użytku posprzątane i wymagane jest pozostawienie przed wyjazdem pomieszczeń w takim stanie, w jakim się je otrzymało (wyrzucone śmieci, zmyte naczynia, pościel złożona). Klienci zgłaszają się do apartamentów (lub biura ich wynajmu) zgodnie z adresem podanym na voucherze w przypadku grup klucze odbiera pilot.
Recepcje w poszczególnych rezydencjach czynne są w tym dniu, na ogół, co najmniej do godz. 22.00, lecz klienci przyjeżdżający po godz. 20:00 zobowiązani są powiadomić wcześniej recepcję telefonicznie. Doba w apartamentach zaczynaja się od godz. 17.00, a w dniu wyjazdu klucze należy oddać do godz. 10.00.

Klasyfikacja obiektów:

Dla Państwa wygody oraz na własny użytek wprowadzamy – niezależną od oficjalnej – kategoryzację apartamentów/hoteli. Wiemy z doświadczenia, że ta sama liczba gwiazdek przy nazwie hotelu wcale nie musi oznaczać tego samego standardu. Wprowadzając własny system oceny, możemy bardziej niezależnie dokonać prawidłowej oceny dotyczącej jakości danego obiektu hotelowego. Kierujemy się glównie wyznacznikiem standardu samego obiektu noclegowego hotel/apartament jak też co istotne najbardziej dla narciarzy jego lokalizacją:

Zdjęcia:

Wszystkie zdjęcia pochodzą z opisywanych obiektów, jednak nie wszystkie pokoje hotelowe i apartamenty są identyczne. Zamieszczone zdjęcia pokojów są przykładowe, więcej zdjęć, w tym zdjęcia z różnych typów pokojów, dostępne są w większości przypadków w galeriach na naszej stronie.

Opcja "dokwaterowanie"

Opcja rezerwacji kierowana do pojedynczych osób (singli), która polega na zakwaterowaniu w jednym studio/apartamencie (4pax lub 6 pax) jednej osoby bez konieczności ponoszenia przez nią dodatkowych opłat. Wybierając opcję na dokwaterowanie klienci muszą liczyć się opcją dołączenia obcych osób do apartamentu niezależnie od jego wielkości i standardu. Przy każdej tego typu ofercie nie dajemy również żadnej gwarancji dołączenia osoby, np. o tej samej płci/wieku itp. Opcję wykupu miejsca na dokwaterowanie wybierana jest  przez klienta dobrowolnie a Biuro ponosi pełną odpowiedzialność za ryzyko nie wykupienia pozostałych miejsc w studio/apartamencie. Klient  w momencie rezerwacji zgadza się na opcję zamieszkania z obcymi osobami w studio/apartamencie bez gwarancji konkretnego typu pomieszczenia (pokój dzienny/sypialnia/kabina/antresola) oraz łóżka (piętrowe/rozsuwane/podwójne/itp).
Opcja rezerwacji na dokwaterowanie dotyczy tylko wybranych imprez i rezydencji o określonym standardzie.  
W przypadku zainteresowania wyjazdem pojedynczych osób oferujemy również wykupienie oferty w pokoju studio/apartamencie np. 2 osobowym lub większym z dopłatami do wolnego łóżka.

HOTELE

Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16.00 i trwa do godz. 10.00 ostatniego dnia. Wszystkie ceny podawane są za dobę i dotyczą pobytu 1 osoby w określonym typie pokoju. Przy wykupie obiadokolacji wszystkie napoje są płatne dodatkowo. Ceny dotyczące pobytu dzieci zawsze obejmują pobyt 1 dziecka przy 2 osobach dorosłych.

VOUCHERY

Voucher na zakwaterowanie obowiązują tylko i wyłącznie klientów, którzy wykupili imprezę na dojazd własny. Wszelkie dokumenty podróży wysłane zostają w tygodniu przedwyjazdowym, na kilka dni przed wykupionym terminem pobytu. Dokumenty do wydruku wysyłane są pocztą elektroniczna na adres mailowy osoby podpisującej umowę i zawierają voucher, adresy i nr kontaktowe do rezydencji oraz przedstawiciela biura na miejscu.

OPIEKA PILOTA/REZYDENTA

Uczestnicy grup autokarowych i samolotowych objęci są opieką polskojęzycznego pilota/rezydenta podczas przejazdu autokarem lub transferem z lotniska. Pilot/rezydent grupy jest przedstawicielem biura Espace Trans i posiada odpowiednie kwalifkacje. Podczas tygodniowego pobytu we Francji jest do dyspozycji klientów podczas ustalonych dyżurów oraz przez 24 h pod telefonem komórkowym.  Jeśli pilot/rezydent nie mieszka z uczestnikami w jednym obiekcie informuje o godzinach i miejscu swojego urzędowania. Może zdarzyć się, że rezydent, ze względu na małą liczbę osób będzie miał pod opieką 2 lub 3 doliny, wówczas jest dostępny po uprzednim kontakcie telefonicznym. W dokumentach podróżnych (dojazd własny) oraz w każdym naszym obiekcie, podane są numery kontaktowe do naszego przedstawiciela.
Transfery do stacji narciarskich mogą odbywać się bez obecności przedstawiciela biura (rezydenta), po uprzednim poinformowaniu Klientów o ich szczegółach.

OFERTY LAST MINUTE

Oferty promocyjne i last minute. Są to oferty obowiązujące w ściśle wyznaczonych okresach, najczęściej także występuje limit miejsc dostępnych w tego typu ofertach. Oferta promocyjna lub last minute obowiązuje wyłącznie wtedy, gdy informacja o tym znajduje się na stronachinternetowych Organizatora, o czym należy się upewnić dokonując zakupu imprezy w biurze agencyjnym. Przy ofertach last minute i promocyjnych nie mogą być stosowane jednocześnie inne zniżki, chyba, że zostało to wyraźnie określone.

informacje

UBEZPIECZENIE PZU

W przypadku zaistnieniaszkody osoba poszkodowana zobowiązana jest do postępowania zgodnie z Instrukcją dla Ubezpieczonych, dostępną na stronie WWW oraz przesyłaną wraz z voucherem. Numery telefonów centrum alarmowego oraz numer polisy uczestnicy przejazdu zorganizowanego otrzymują od pilota na kartach, a osoby udające się w podróż własnym środkiem transportu mają odnotowany na voucherze. Od momentu zaistnienia szkody opiekę nad osobą ubezpieczoną przejmuje Ubezpieczyciel, który decyduje o leczeniu na miejscu lub transporcie (i jego rodzaju) do Polski, po otrzymaniu stosownych dokumentów od lekarzy za granicą. Umowa Ubezpieczeniowa jest zawarta za pośrednictwem Espace Trans na rzecz Klienta; stronami umowy są: Klient i Ubezpieczyciel. Espace Trans nie pośredniczy pomiędzy Klientem a Ubezpieczycielem w rozwiązywaniu ew. sporów wynikłych przy realizacji Umowy Ubezpieczenia, nie ma także wpływu na decyzje dotyczące sposobów leczenia, transportu czy wypłaty odszkodowań. Wypłata odszkodowań przez Ubezpieczyciela oraz sfinansowanie kosztów leczenia uzależnione jest od spełnienia warunków wyszczególnionych w "Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia" dostępnych na stronach internetowych oraz w naszym biurze. Z zakresu ubezpieczenia wyłączone są np. przypadki zajść pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, wypadki do których doszło na skutek jazdy poza oznakowanymi trasami oraz następstwa chorób przewlekłych czy leczenie stomatologiczne. Prosimy o zapoznanie się z pełną treścią "Ogólnych Warunków Ubezpieczenia". Osoby starsze i nie w pełni zdrowe proszone są o konsultację z lekarzem przed podjęciem decyzji o wyjeździe; sugerujemy także wykupienie
dodatkowego ubezpieczenia obejmującego następstwa chorób przewlekłych – zainteresowanych
prosimy o kontakt z biurem. Espace Trans zaleca także zabranie ze sobą Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (karta EKUZ) wydawanej przez NFZ. Istnieje możliwość wykupienia Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji z Imprezy Turystycznej.

            

Wszystkie osoby wyjeżdżające z Biurem Podróży Espace Trans są objęte ubezpieczeniem Travel według sum gwarancyjnych przedstawionych poniżej:

Przedmiot i sumy gwarancyjne ubezpieczenia :

TRAVEL (ubezpieczenie w cenie obejmujące cały termin wyjazdu)

Koszty Leczenia (KL) - 40 000 PLN

Następstwa nieszczęśliwych wypadków (NNW): Za 100% uszczerbku na zdrowiu: 10 000 PLN


SKI (ubezpieczenie 6 dniowe na czas jazdy na nartach) - dodatkowo płatne - 65 zł.

Koszty Leczenia (KL) z amatorskim uprawianiem narciarstwa i snowboardu - 80 000 PLN
Koszty Ratownictwa górskiego (KR) - 50 000 PLN

Odpowiedzialność Cywilna na osobie i rzeczy - 10 0000 PLN

informacje

UBEZPIECZENIE AXA

Ubezpieczenie SKI (ubezpieczenie polecane - 6 dniowe na czas jazdy na nartach) - dodatkowo płatne - 70 zł.

Koszty Leczenia (KL) z Assistance uwzględniające ryzyko amatorskiego uprawiania narciarstwa i snowboardu. - 20 000 EUR

Następstwa nieszczęśliwych wypadków (NNW): Za 100% uszczerbku na zdrowiu: 2000 EUR

Bagaż podróżny (BP) - 200 EUR

OC - związane z uprawieniem narciarstwa i snowboardu - 10 000 EUR

Koszty ratownictwa (KR) - 5000 EUR

Sprzęt sportowy (SS) - 700 EUR

informacje

Zalecamy ubezpieczenie AXA od kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej - w cenie 3 % ceny imprezy. W przypadku rezygnacji z imprezy turystycznej klient otrzyma 100% poniesionych kosztów.
informacje

TRANSPORT AUTOKAROWY

Imprezy autokarowe rozpoczynają się dzień wcześniej i kończą dzień później w stosunku do podanych w tabelach dat (wyjazdy w piątki, powroty w niedzielę; wyjątek – krótsze terminy).

Wszystkie wyjazdy organizowane są autokarami spełniającymi wszelkie wymogiprawa, a także są wyposażone w barek, toaletę, klimatyzację. Przy wszystkich programach przejazdów podano średni czas dotarcia na miejsce, może on jednak ulec skróceniu lub wydłużeniu w zależności od warunków drogowych, atmosferycznych lub innych noszących cechy siły wyższej. W autokarach
obowiązuje zakaz palenia tytoniu i picia alkoholu.Organizator ma prawo odmówić przewozu Klientów będących pod wpływem alkoholu i/lub narażających innych podróżnych na nieprzyjemności; dotyczy to zarówno podróży w kraju jak i za granicą. W trakcie podróży grupie towarzyszy pilot przewozowy. Należy mieć na uwadze, iż w przypadku utrzymujących się temperatur ujemnych zarówno barek jak i toaleta mogą zostać wyłączone z użytku z powodu zamarzania przewodów.

Miejsca w autokarze są numerowane i przydzielane w biurze. W momencie podpisania Umowy-Zgłoszenia Klienci mogą zgłaszać swoje preferencje dotyczące zajmowanych w autokarze miejsc (np. ze względu na chorobę lokomocyjną lub inne okoliczności); będą one uwzględnione przez Organizatora w miarę możliwości i wziąwszy pod uwagę kolejność zgłoszeń; Agent nie jest uprawniony do zagwarantowania ich realizacji. W trakcie przejazdu postoje autokaru dostosowane są do przerw związanych z czasem pracy kierowców i odbywają się co ok. 4-4,5 godz. Ze względu na niewielką pojemność zbiorników toalety i niewielką liczbę miejsc na trasie, gdzie możliwe jest ich opróżnienie, zaleca się korzystanie z WC w autokarze wyłącznie w sytuacjach awaryjnych.

Trasa połączeń na terenie kraju zależy od zgłoszeń z poszczególnych miast, co może spowodować, że przejazd nie będzie realizowany najkrótszą z możliwych tras. Biuro zatwierdza trasę przejazdu na dzień przed wyjazdem. Godziny odjazdów podano na umowie, mogą one jednak ulec zmianie np. z powodu trudnych warunków atmosferycznych lub utrudnień w ruchu. W przypadku zmian możliwych do przewidzenia wcześniej klienci będą informowani o zmianach za pomocą e-maili, wiadomości sms przesyłanych na podany przez Klienta numer telefonu i komunikatów zamieszczanych w Panelu Klienta. Z powodu możliwych utrudnień na trasie i opóźnienia godzin odjazdu istnieje obowiązek podania w Umowie-Zgłoszeniu aktywnych numerów telefonów komórkowych wszystkich uczestników oraz aktywnych adresów e-mail, aby pracownicy biura mogli poinformować o ewentualnych opóźnieniach.

W przypadku, kiedy do danego regionu Alp udaje się niewielka liczba osób, możliwy jest transport z dodatkową przesiadką, mniejszym środkiem transportu (samochód osobowy, bus bez toalety/ barku), o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem
wiadomości sms lub e-mail.

Przejazdy antenowe odbywają się bez pilota przewozowego. Analogiczne powiązania logistyczne występują w drodze powrotnej, po to aby zapewnić Klientom powrót do poszczególnych miejsc wyjazdowych w Polsce.

W zależności od konkretnej sytuacji logistycznej podane godziny mogą ulec modyfikacji, a ostateczny czas wyjazdu podaje, na podstawie wytycznych z biura, rezydent w dniu poprzedzającym odjazd. W związku z koniecznością przygotowania pokojów na przyjazd kolejnej grupy, wykwaterowanie z hotelu odbywa się najpóźniej o godz. 10. W przypadku wyjazdów późniejszych niż godz. 10 bagaże są pakowane do autokaru lub pozostają w wyznaczonym punkcie hotelu, a Klienci dysponują swoim czasem samodzielnie.



Przykładowe trasy autokarów i przystanki:

1. WARSZAWA-WROCŁAW-ZGORZELEC

2. WARSZAWA-POZNAŃ-ŚWIECKO

3. WARSZAWA-KATOWICE-CIESZYN

4. WARSZAWA-KATOWICE-WROCŁAW - ZGORZELEC

(Jest możliwość dołączenia do grupy "po trasie" - Prośby prosimy kierować do działu transportu).

INFORMACJE DOTYCZĄCE TRANSPORTU AUTOKAROWEGO W SEZONIE 2016/2017

PRZYSTANEK

MIEJSCE ZBIÓRKI

GODZINA ODJAZDU*

LINK DO LOKALIZACJI
<sprawdź>

WARSZAWA

PARKING PKIN /OD STRONY AL.JEROZOLIMSKIE PRZY KINOTEKA – MULTIPLEX/

11:00*

12:00

WAW

ŁÓDŹ CENTRUM (3*)

DWORZEC ŁÓDŹ KALISKA /AL.WŁÓKNIARZY STANOWISKA PKS

11:45*

12:45

ŁDZ

ŁÓDŹ OKOLICE (2*)

STRYKÓW/ SOSNOWIEC GÓRNY SOSNOWIEC-PIENKI /STACJA PALIW BP/ LUB
PIOTRKÓW TRYBUNALSKI /STACJA HUZAR/ MOTEL EKOTRANS AL GEN. WŁ.SIKORSKIEGO 52/

12:30*

13:00

13:30

14:00

STR

PTR

POZNAŃ

STACJA BENZYNOWA SHELL /PRZED WJAZDEM NA A2 UL. 28 CZERWCA 1956 R./

15:30*

16:30

POZ

KRAKÓW (3*)

RESTAURACJA MCDONALD'S /UL.JASNOGÓRSKA 2/

DO USTALENIA

KRK

CZĘSTOCHOWA

RESTAURACJA MCDONALDS /AL.WOJSKA POLSKIEGO OBOK STACJI BP/

14:30*

15:30

CZE

KATOWICE

STACJA BENZYNOWA ORLEN /ALEJA MURCKOWSKA 22/

16:30*

17:30

KTW

WROCŁAW

RESTAURACJA MCDONALDS/STACJA PALIW BP /Al. KARKONOSKA 63A/

18:30*

19:30

WRO

LEGNICA

STACJA PALIW SHELL PRZY A4 /LEGNICKIE POLE 1 – NOWA WIEŚ LEGNICKA/

19:30*

20:30

LEG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1* - GODZINA ODJAZDU NA POSZCZEGÓLNE KIERUNKI I STACJE NARCIARSKIE W REGIONIE FRANCUSKICH ALP POŁUDNIOWYCH (L2ALPES/ALPE D'HUEZ /SERRECHEVALIERE/PUY/ORELLE/
RISOUL/VARS/LES ORRES/PRALOUP/ORCIERES/LANORMA/FREJUS/VALMEINIER/SYBELLES/
GRANDGALAXIE/MAURIENNE/ITP.)

2*- PRZYSTANEK W OKOLICACH ŁODZI USTALANY W JEST ZALEŻNOŚCI OD TRASY AUTOKARU
I POTWIERDZANY PRZEZ ORGANIZATORA NAJPOŹNIEJ 48H PRZED WYJAZDEM. MAJĄC NA UWADZE
PREFERENCJĘ PASAŻERÓW/GRUP WYJAZDOWYCH ORAZ LICZBĘ ZGŁOSZEŃ NA DANY PRZYSTANEK O
TRASIE PRZEJAZDU DECYDUJE TYLKO I WYŁĄCZNIE ORGANIZATOR/PRZEWOŹNIK.

3*- PRZYSTANEK ZA DOPŁATĄ: 100,- PLN/OS REALIZOWANY JAKO ANTENKA DOJAZDOWA DO AUTOKARU GŁÓWNEGO TYLKO W PRZYPADKU ZGŁOSZENIA SIĘ MIN. 6 OS.

PRZYSTANKI I GODZINY ODJAZDU

WSZYSTKIE PRZYSTANKI POZA MIEJSCEM WSIADANIA <WARSZAWA> SĄ DO POTWIERDZENIA. W SKRAJNYCH SYTUACJACH Z POWODU NP. ZGŁOSZENIA SIĘ NIEWYSTARCZAJĄCEJ ILOŚCI OSÓB NA DANEJ TRASIE PRZYSTANKI MOGĄ ZOSTAĆ ANULOWANE LUB ZASTĄPIONE INNYMI O CZYM KLIENT ZOSTANIE POINFORMOWANY PRZED WYJAZDEM, A ORGANIZATOR DOŁOŻY WSZELKICH STARAŃ W CELU ZAPROPONOWANIA ALTERNATYWNEGO MIEJSCA WSIADANIA LUB TRANSPORTU.

DOKŁADNA GODZINA WYJAZDU ORAZ MIEJSCE ZBIÓREK SĄ PRZYDZIELANE INDYWIDUALNIE PRZY REZERWACJI OFERTY. UCZESTNIK IMPREZY AUTOKAROWEJ, ZOBOWIĄZANY JEST SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z ORGANIZATOREM (BEZPOŚREDNIO LUB POPRZEZ BIURO POŚREDNICZĄCE W ZAWARCIU UMOWY) NA 48 GODZIN PRZED PLANOWANYM TERMINEM WYJAZDU Z KRAJU, W CELU POTWIERDZENIA ROZKŁADU I GODZINY ODJAZDU ORAZ DO STAWIENIA SIĘ NA ZBIÓRCE 30 MIN PRZED PLANOWANYM WYJAZDEM.W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH BIURO ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY USTALONYCH PRZYSTANKÓW I GODZIN WYJAZDU.  W PRZYPADKU WYMUSZONEJ ZMIANY GODZINY WYJAZDU LUB MIEJSCA ZBIÓRKI UCZESTNICY IMPREZY TURYSTYCZNEJ (ZAZWYCZAJ OSOBA PODPISUJĄCA UMOWĘ) SĄ ZAWSZE INFORMOWANI PRZEZ BIURO TELEFONICZNIE LUB MAILEM POD ADRESY I NUMERY PODANE W UMOWIE. W PRZYPADKU INNYCH MIEJSC WSIADANIA NIŻ WARSZAWA MOŻLIWE SĄ DOJAZDY ANTENOWE DO GŁÓWNEGO AUTOKARU, PRZESIADKI LUB OCZEKIWANIE NA WSPÓŁPASAŻERÓW. JEŚLI DO DANEGO REGIONU ALP UDAJE SIĘ NIEWIELKA LICZBA OSÓB, MOŻLIWY JEST TRANSPORT Z DODATKOWĄ PRZESIADKĄ, MNIEJSZYM ŚRODKIEM TRANSPORTU (SAMOCHÓD OSOBOWY, TAXI, BUS BEZ TOALETY/ BARKU).
DLA GRUP ZORGANIZOWANYCH ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZORGANIZOWANIA ATENKI ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ DO MIEJSCA ODJAZDU AUTOKARU Z DOWOLNEGO MIASTA W POLSCE. SZCZEGÓŁY DLA GRUP DOSTĘPNE POD ADRESEM INFO@ESPACETRANS.PL


LIMIT BAGAŻU PODCZAS PODRÓŻY AUTOKAREM

  • 1 SZTUKA BAGAŻU GŁÓWNEGO DO 20 KG  

(TORBA SPORTOWA/WALIZKA SPAKOWANA RAZEM Z BUTAMI NARCIARSKIMI/SNOWBOARDOWYMI)
LUB

  • 1 SZTUKA BAGAŻU GŁÓWNEGO DO 15 KG 

(TORBA SPORTOWA/WALIZKA)

+ 1 PARA BUTÓW NARCIARSKICH/SNOWBOARDOWYCH W POKROWCU DO 5 KG O MAX. WYMIARACH 40 x 38  x 25 /CM/

  • 1 SZTUKA SPRZĘTU SPORTOWEGO (NARTY Z KIJKAMI LUB DESKA SNOWBOARDOWA W POKROWCU)
  • 1 SZTUKA BAGAŻU PODRĘCZNEGO DO 5 KG /ZABIERANA NA POKŁAD AUTOKARU/

WSZYSTKIE LIMITY PODANE SĄ NA 1 OSOBĘ. BAGAŻ ŁĄCZNIE NIE MOŻE PRZEKRACZAĆ WIĘCEJ NIŻ 25 KG/OS.  BUTY NARCIARSKIE LUB SNOWBOARDOWE MOGĄ STANOWIĆ ODDZIELNY BAGAŻ TYLKO W PRZYPADKU PRZEWOŻENIA W SPECJALNYCH POKROWCACH I ZMIESZCZENIA SIĘ W WYSZCZEGÓLNIONYCH POWYŻEJ LIMITACH. PONIEWAŻ MAKSYMALNA ŁADOWNOŚĆ AUTOKARU SĄ ŚCIŚLE LIMITOWANE PRAWEM TRANSPORTOWYM, PILOT/KIEROWCA LUB PRZESTAWICIEL BIURA/PRZEWOŹNIKA MA PRAWO ODMÓWIĆ ZABRANIA NA POKŁAD BAGAŻU PRZEKRACZAJĄCEGO OPISANY WYŻEJ LIMIT. W/W OSOBA MOŻE RÓWNIEŻ ODMÓWIĆ PRZYJĘCIA BAGAŻU, JEŻELI NIE JEST ON OPAKOWANY W SPOSÓB GWARANTUJĄCY BEZPIECZNY PRZEWÓZ. WSZYSTKIE LIMITY PODYTKOWANE SĄ PRZEDE WSZYSTKIM WZGLĘDAMI BEZPIECZEŃSTWA, KTÓRE STANOWIĄ DLA NAS PRIORYTET PODCZAS WYJAZDÓW AUTOKAROWYCH.
PRZED PRZEKAZANIEM BAGAŻU DO LUKÓW (BAGAŻ GŁÓWNY + NARTY/DESKA) PROSIMY O ZGŁOSZENIE SIĘ DO PILOTA GRUPY W CELU ODEBRANIA ZAWIESZKI/NAKLEJKI NA BAGAŻ.
KAŻDA SZTUKA BAGAŻU PRZEKAZANA KIEROWCOM AUTOKARU MUSI POSIADAĆ ODPOWIEDNIĄ ZAWIESZKĘ/NAKLEJKĘ ORGANIZATORA I POWINNA BYĆ IMIENNIE OZNACZONA.

CZAS PRZEJAZDU

CAŁKOWITY CZAS PODRÓŻY Z WARSZAWY DO FRANCUSKICH STACJI NARCIARSKICH WYNOSI ŚREDNIO OKOŁO 24 – 28 GODZIN W ZALEŻNOŚCI OD MIEJSCA DOCELOWEGO, ILOŚCI PRZYSTANKÓW NA TRASIE ORAZ AKTUALNYCH WARUNKÓW NA DRODZE. W CZASIE PODRÓŻY PRZEWIDYWANE SĄ POSTOJE ŚREDNIO CO 4/4-5 GODZINY. Z UWAGI NA BEZPIECZEŃSTWO PODRÓŻY ORAZ REGULACJE PRAWNE DOTYCZĄCE CZASU PRACY KIEROWCÓW O DŁUGOŚCI I MIEJSCU PRZYSTANKÓW DECYDUJE PILOT/OBSŁUGA AUTOKARU. PRZYJAZD DO STACJI DOCELOWEJ NA MIEJSCE ZWYKLE NASTĘPUJĘ W SOBOTĘ OK. GODZ. 17.00 - 19.00. WYJAZD W DROGĘ POWROTNĄ ZE STACJI NARCIARSKIEJ W SOBOTE OK. GODZ. 9.00 - 10.00 (DOKŁADNE GODZINY ODJAZDÓW Z POSZCZEGÓLNYCH REZYDENCJI USTALA PILOT GRUPY). PRZY WSZYSTKICH PROGRAMACH PRZEJAZDÓW PODANO ŚREDNI CZAS DOTARCIA NA MIEJSCE, MOŻE ON JEDNAK ULEC SKRÓCENIU LUB WYDŁUŻENIU W ZALEŻNOŚCI OD WARUNKÓW DROGOWYCH, ATMOSFERYCZNYCH LUB INNYCH NOSZĄCYCH CECHY SIŁY WYŻSZEJ. TRASA POŁĄCZEŃ NA TERENIE KRAJU ZALEŻY OD ZGŁOSZEŃ Z POSZCZEGÓLNYCH MIAST, CO MOŻE SPOWODOWAĆ, ŻE PRZEJAZD NIE BĘDZIE REALIZOWANY NAJKRÓTSZĄ Z MOŻLIWYCH TRAS. BIURO ZATWIERDZA TRASĘ PRZEJAZDU NA DZIEŃ PRZED WYJAZDEM. GODZINY ODJAZDÓW PODANO NA UMOWIE, MOGĄ ONE JEDNAK ULEC ZMIANIE NP. Z POWODU TRUDNYCH WARUNKÓW ATMOSFERYCZNYCH LUB UTRUDNIEŃ W RUCHU.

MIEJSCA W AUTOKARZE

MIEJSCA W AUTOKARZE DOCELOWYM SĄ NUMEROWANE I PRZYDZIELANE PODCZAS REZERWACJI WEDŁUG KOLEJNOŚCI ZGŁOSZEŃ LUB W PRZYPADKU SPECJALNYCH PROMOCJI WEDŁUG PREFERENCJI PASAŻERÓW LUB OSOBY PODPISUJĄCEJ UMOWĘ W ICH IMIENIU. PRZY REZERWACJI Z DUŻYM WYPRZEDZENIEM NA POSZCZEGÓLNYCH IMPREZACH ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYBORU MIEJSC W MIARĘ ICH DOSTĘPNOŚCI. ZE WZGLĘDU NA RÓŻNE TYPY I MODELE AUTOKARÓW ORGANIZATOR NIE UDOSTĘPNIA SCHEMATU LUB UKŁADU SIEDZEŃ. KLIENT MOŻE WYBRAĆ MIEJSCE POPRZEZ INFORMACJĘ  NP. O RZĘDZIE, STRONIE AUTOKARU (Z TYŁU LUB Z PRZODU, ZA KIEROWCĄ, ZA BARKIEM, PRZY OKNIE  ITP). PRZYDZIELONY NUMER MIEJSCA W AUTOKARZE PODAWANY JEST WYŁĄCZNIE PRZEZ PILOTA AUTOKARU NA MIEJSCU ZBIÓRKI.

REGULAMIN PODRÓŻY AUTOKAREM

W TROSCE O KOMFORT PODRÓŻY NASZYCH PASAŻERÓW PRZYPOMINAMY, ŻE ZGODNIE Z REGULAMINEM PRZEWOŹNIKÓW NA POKŁADZIE NASZYCH AUTOKARÓW OBOWIĄZUJE CAŁKOWITY ZAKAZ PALENIA TYTONIU ORAZ SPOŻYWANIA ALKOHOLU. OSOBY NIE STOSUJĄCE SIĘ DO TYCH PRZEPISÓW, KTÓRE ZAGRAŻAJĄ BEZPIECZEŃSTWU PODRÓŻY ORAZ INNYCH PASAŻERÓW MOGĄ ZOSTAĆ POPROSZONE PRZEZ NASZĄ OBSŁUGĘ LUB SŁUŻBY PORZĄDKOWE O OPUSZCZENIE AUTOKARU BEZ MOŻLIWOŚCI KONTYNUOWANIA UDZIAŁU W IMPREZIE.
ZE WZGLĘDU NA NIEWIELKĄ POJEMNOŚĆ ZBIORNIKÓW TOALETY I NIEWIELKĄ LICZBĘ MIEJSC NA TRASIE, GDZIE MOŻLIWE JEST ICH OPRÓŻNIENIE, ZALECA SIĘ KORZYSTANIE Z WC W AUTOKARZE WYŁĄCZNIE W SYTUACJACH AWARYJNYCH. NALEŻY MIEĆ NA UWADZE, IŻ W PRZYPADKU UTRZYMUJĄCYCH SIĘ TEMPERATUR UJEMNYCH ZARÓWNO BAREK JAK I TOALETA MOGĄ ZOSTAĆ WYŁĄCZONE Z UŻYTKU Z POWODU ZAMARZANIA PRZEWODÓW. NUMERY KONTAKTOWE DO PILOTA/KIEROWCY LUB OBSŁUGI AUTOKARU SĄ DOSTĘPNE W BIURZE NA 24 H PRZED PLANOWANYM WYJAZDEM. PODCZAS NASZYCH WYJAZDÓW DZIAŁ TRANSPORTU WSPÓŁPRACUJE Z ZAUFANYMI PRZEWOŹNIKAMI ORAZ DYSPONUJE AUTOKARAMI Z PEŁNYM WYPOSAŻENIEM (WC, AC, VIDEO/DVD, BAREK)

informacje
TRANSPORT LOTNICZY

W sezonie 2017/2018 korzystamy z lini lotniczych:

Kierunek Warszawa Okęcie - Grenoble: Linia lotnicza WIZZAIR
Kierunek Warszawa Okęcie - Turyn: Linia lotnicza WIZZAIR
Kierunek Warszawa Okęcie - Lyon: Linia lotnicza WIZZAIR
Kierunek Warszawa Okęcie - Geneva: Linia lotnicza PLL LOT
Kierunek Warszawa Modlin - Tuluza: Linia lotnicza RyanAir

WIZZAIR - WAW-GNB-WAW

Wylot z lotniska WARSZAWA OKĘCIE do GRENOBLE w sobotę o godzinie:

 

WAW

14:20

GNB

16:55

 

GNB

17:45

WAW

20:00

WIZZAIR - WAW-TRN-WAW

Wylot z lotniska WARSZAWA OKĘCIE do TURYNU w sobotę o godzinie:

 

WAW

13:20

TRN

15:35

 

TRN

16:35

WAW

18:45

WIZZAIR - WAW-LYS-WAW

Wylot z lotniska WARSZAWA OKĘCIE do LYONU w sobotę o godzinie:

 

WAW

11:55

LYS

14:15

 

LYS

14:45

WAW

17:10

PLL LOT - WAW-GVA-WAW

Wylot z lotniska WARSZAWA OKĘCIE do GENEWY w sobotę o godzinie:

 

WAW

16:45

GVA

19:00

 

GVA

19:40

WAW

22:00

RYANAIR - WMI-TLS-WMI

Wylot z lotniska WARSZAWA MODLIN do TULUZY w niedzielę o godzinie:

 

WMI

06:15

TLS

09:00

 

TLS

09:25

WMI

12:10

 

(odprawa bagażowa irozpoczyna się 2h przed wylotem)


Odprawa oraz wejście na pokład

Odprawa rozpoczyna się na 2 godziny przed godziną odlotu i kończy się dokładnie 40 minut przed godziną odlotu. Jeżeli pasażer stawi się na stanowisku odprawy później niż 40 minut przed planowaną godziną odlotu, nie zostanie przyjęty na pokład, a jego rezerwacja zostanie anulowana bez prawa do zwrotu kosztów. Pasażerowie posiadający specjalne wymogi lub specjalne potrzeby muszą się stawić na stanowisku odprawy na 2 godziny przed planowanym odlotem. W innym razie możemy nie być w stanie dopełnić procedur odprawy w odpowiednim czasie umożliwiającym wejściem pasażera na pokład.

Dokumenty podróży

Wszystkie bilety lotnicze na kierunku Warszawa Okęcie - Grenoble - Warszawa Okęcie wystawiane są w wersji elektronicznej. Prosimy się udać z dokumentem tożsamości bezpośrednio do odprawy. Bilety na kierunku Warszawa - Geneva - Warszawa wystawiane są w wersji papierowej. Bilety w każdym terminie są do odbioru na 2 godziny przed wylotem u przedstawiciela Espace Trans na lotnisku Warszawa Okęcie.

Po przylocie do Grenoble i Genevy, pasażerowie spotykają się z rezydentem Espace Trans na lotnisku, który zadba o transfer i zajmie się grupą docelowo.

Przydział miejsc

Wszystkie samoloty na kierunku Geneva posiadają jedną kabinę pasażerską i miejsca są wcześniej przydzielane. Możliwość wyboru miejsca będą mieć pasażerowie przybywający na stanowisko odprawy wcześniej.

Wszystkie samoloty na kierunku Grenoble posiadają jedną kabinę pasażerską. Miejsca przy odprawie nie są przydzielane.

Usługi na pokładzie

Linia lotnicza Wizzair (na kierunku Grenoble) nie oferuje bezpłatnych posiłków w czasie lotu.
Linia lotnicza PLL LOT (na kierunku Geneva) oferuje poczęstunek w czasie lotu.

Używanie sprzętu elektronicznego na pokładzie:

W czasie trwania lotu obowiązuje zakaz korzystania z następujących urządzeń elektronicznych:

  • przenośne radia FM i odbiorniki telewizyjne;
  • skanery;
  • telefony komórkowe;
  • urządzenia zdalnie sterowane (w tym zabawki);
  • nadajniki i odbiorniki radiowe;
  • przenośne odtwarzacze wideo;
  • odtwarzacze dysków CD, minidysków i CD-ROM;
  • radia CB;
  • drukarki komputerowe;
  • wskaźniki laserowe.

Następujących urządzeń elektronicznych można używać jedynie po osiągnięciu przez samolot wysokości rejsowej:

  • laptopy/komputery przenośne;
  • gry komputerowe;
  • kamery wideo.

Następujących urządzeń elektronicznych można używać w trakcie całego lotu bez ograniczeń:

  • rozruszniki serca;
  • aparaty słuchowe;
  • wszczepione urządzenia medyczne;
  • elektroniczne stymulatory nerwów.

Przy podpisywaniu Umowy-Zgłoszenia Klient jest zobowiązany do podania nr tel. do wszystkich zgłaszanych przez siebie uczestników wyjazdu, celem zapewnienia sprawnej komunikacji na wypadek zmian rozkładów lotu samolotu lub innych okoliczności. Dzieci do 2 lat (infant) podróżują na kolanach rodziców. Na pokład samolotów nie wolno wnosić m.in. ostrych przedmiotów (nie tylko metalowych), substancji żrących, toksycznych, łatwopalnych
i wybuchowych. Przedmioty takie jak np. korkociągi, nożyczki do paznokci itd. mogą być przewożone jedynie w bagażu głównym (nadawanym). Na pokład samolotu napoje wnieść można jedynie w butelkach o pojemności do 0,1 l, w ilości nieprzekraczającej łącznie 1 l. Powinny być one zapakowane w przezroczyste torby plastikowe. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia bagażu należy fakt ten zgłosić niezwłocznie władzom lotniska (przed jego opuszczeniem) – stanowi to podstawę do ew. późniejszych roszczeń odszkodowawczych. Klient poszkodowany ma prawo domagać się od linii lotniczych pokrycia dodatkowych kosztów
poniesionych w związku z zagubieniem bagażu, powinien jednak udokumentować wszystkie poniesione wydatki. W razie potrzeby rezydent Espace Trans udziela informacji na temat właściwych metod postępowania i praw przysługujących Klientom. Limity bagażu w samolotach przysługujące na osobę, wynikają z warunków nakładanych przez poszczególnych przewoźników.

Bagaż

Linia Lotnicza WIZZIR (kierunek Grenoble i Turyn):

Każdy pasażer wybierający się  na narty może zabrać ze sobą bagaż główny (1 sztuka bagażu do 20 kg) + jeden komplet sprzętu narciarskiego (narty lub snowboard w pokrowcu) + jedna sztuka bagażu podręcznego do 10 kg o wymiarach nie przekraczających 55x40x20 cm (zabierany na pokład samolotu). Przekroczenie wagi i wymiarów dotyczących bagażu wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowych opłat według taryfy przewoźnika.

Linia Lotnicza LOT (kierunek Geneva):

Każdy pasażer wybierający się  na narty może zabrać ze sobą bagaż główny o ładowności do 23 kg (1 sztuka bagażu) + komplet sprzętu sportowego (narty, kijki lub deska snowboardowa w pokrowcu) + bagaż podręczny do 7 kg. o wymiarach nie przekraczających 55x40x20 cm (zabierany na pokład samolotu). Ze względu na typ samolotu na trasie Warszawa - Geneva - Warszawa każdy pasażer jest zobowiązany do zgłoszenia przewozu nart lub deski snowboardowej w biurze Espace Trans. Jeżeli pasażer nie zgłosił wcześniej przewozu sprzętu linia lotnicza Lot może odmówić zabrania na pokład sprzętu narciarsko - snowboardowego. Przekroczenie wagi i wymiarów dotyczących bagażu wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowych opłat według taryfy przewoźnika.

TRANSFERY:

Na lotnisku po przylocie oczekują na Klientów osoby realizujące transfery. Dysponują one listą pasażerów i prowadzą do odpowiedniego środka transportu. Transfery do poszczególnych hoteli oraz na stoki, mogą odbywać się bez pilota Espace Trans, a także mniejszymi środkami transportu w zależności od liczby osób. Organizację transferów do/z hoteli zaplanowano tak, aby zapewnić Klientom najkorzystniejszą cenę za pakiet bilet+transfery. Podobnie jak w przypadku połączeń antenowych, jeżeli istnieje kilka potencjalnych dróg dojazdu na lotnisko, trasa planowana jest tak, aby zapewnić transfer dla wszystkich Klientów z hoteli znajdujących się w położonych w pobliżu ośrodkach. Może oznaczać to, że trasa przejazdu nie jest optymalna
z punktu widzenia czasu przejazdu.Godziny wyjazdu dla każdego z hoteli ustalane są dla każdego terminu niezależnie, w zależnościod konkretnej sytuacji logistycznej. Rezydent informuje Klientów o godz. wyjazdu w dniu go poprzedzającym na podstawie otrzymanych z biura dyspozycji. Rezydent nie jest uprawniony do modyfikacji przesłanego przez biuro planu połączeń transferowych.

Klient w drodze indywidualnego ustalenia warunków umowy może zdecydować się na indywidualną organizację transferu. Istnieje możliwość zorganizowania na życzenie Klienta transferów indywidualnych bezpośrednio z dowolnego hotelu na lotnisko. Rozwiązanie takie, choć korzystniejsze czasowo jest jednak o wiele bardziej kosztowne.

informacje

PŁATNOŚCI

Płatności prosimy zawsze kierować przelewem na poniższe konto bankowe. Termin płatności za każdą rezerwację oraz numer konta bankowego jest również podany w umowie.

WYSTAWIANIE FAKTUR

Jeśli potrzebujesz faktury VAT-marża na zakupioną imprezę turystyczną skontaktuj się z naszym działem księgowości przed wyjazdem.
 
e-mail: faktury@espacetrans.pl

 Prosimy koniecznie pamiętać o podaniu:

  • Numer rezerwacji i nazwisko klienta:
  • Dane nabywcy, osoby lub firmy składającej prośbę o fakturę (nazwisko, nazwa firmy, telefon):
  • Adres pocztowy na jaki ma być wysłana faktura: